ALGEMENE VOORWAARDEN


 

What`s in a Bag
De Quotekotser
Creative Content Store

Vestigingsadres: Generaal Cronjéstraat 96, 2021 JL, Haarlem
023-7370698
mail@whatsinabag.nl
KVK: 52874281
BTW: NL002079635B90
Vertegenwoordiger: N.J.A. Modderman


1.Algemeen
De volgende algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aankopen die gedaan worden op de website van What’s in a Bag www.whatsinabag.nl. Door een bestelling te plaatsen verklaar je akkoord te gaan met deze algemene voorwaarden.

2.Prijzen en betaling
2.1 Alle prijzen zijn in euro’s, inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
2.2 De verzendkosten worden berekend bij het eind van het bestelproces en is afhankelijk van zwaarte en grote van de producten. Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je een bevestiging per e-mail met een pdf van de bestelde goederen, betaalmethode en betaalgegevens.
2.3 Je kunt betalen via iDEAL, Paypal, Bancontact, overschrijving per bank- of girorekening of afrekenen in de winkel.
2.4 Bij het plaatsen van een bestelling heb je een betaalverplichting. Je bestelling wordt opgestuurd na ontvangst van betaling. Bij betalen en afhalen in de winkel geschiedt betaling in de winkel.
2.5 Voor de verzending van de bestelling worden er kosten in rekening gebracht afhankelijk van gewicht en land.

3.Levering
3.1 Je bestelling wordt na ontvangst van betaling, binnen 1-2 werkdagen verstuurd. Verzending geschiedt op openingsdagen van de winkel mits anders is afgesproken.
3.2 Voor bestellingen welke naar België worden verstuurd is de bezorgtijd 3-5 werkdagen.
3.3 Bestellingen worden verstuurd met PostNL of lokaal met Hurby. Je ontvangt altijd een bevestiging per e-mail zodra je bestelling wordt verzonden.
3.4 Het leveringsgebied van What`s in a Bag beperkt zich tot Nederland, België en Duitsland. Bestelling geplaatst buiten dit verzorgingsgebied is mogelijk, alleen de levering geschiedt in het leveringsgebied Nederland, België en Duitsland.


4.Ruilen en retouren
4.1 Je hebt de mogelijkheid om de overeenkomst zonder opgaven van reden te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktijd gaat in op de dag na ontvangst van de producten.Tijdens de bedenktijd behoor je zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Je zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden. Indien je van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal je het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren.
4.2 Is een product beschadigd bij aankomst meld dit dan direct. Stuur het product dan binnen 14 dagen retour. Je dient vooraf telefonisch of via e-mail contact op te nemen om de klacht te melden.
4.3 Om gebruik te maken van je ontbindingsrecht ben je verplicht je retourverzoek door middel van een ondubbelzinnige verklaring aan te melden via mail@whatsinabag.nl of door het modelformulier te gebruiken.
4.4 Is een product niet naar wens dan kun je deze binnen 14 dagen retour sturen, daarna vervalt dit recht. Je dient vooraf telefonisch of via e-mail contact op te nemen om het retour door te geven.
4.5 Je draagt zelf de kosten voor de retourzending.
4.6 Na ontvangst van de retourzending wordt het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen gestorneerd op je bankrekening.

5.Uitsluiting ontbindingsrecht
Het ontbindingsrecht oftewel retourrecht is uitgesloten voor producten met een houdbaarheidsdatum zoals voedsel. Artikelen die speciaal voor jou besteld zijn en producten welke zijn afgeprijsd mogen niet retour.

6.Garantie
Het kan voorkomen dat er een product defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen er worden gezorgd voor reparatie of vervanging.

7.Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Meld een klacht eerst aan mij door te mailen naar mail@whatsinabag.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Laatste aanpassing: november 2020



(Download de Algemene voorwaarden als pdf-bestand.)
© 2011 - 2020 What`s in a Bag | De inhoud, de dubbele bodem en veel emotionele bagage. | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel