BETALING EN VERZENDING


 

Hurby

VOORDELIGE LOKALE VERZENDING

Deze lokale bezorging via Hurby is alleen van toepassing op de volgende gemeenten: Haarlem, Bloemendaal, Overveen, Aerdenhout, Heemstede.
Valt het afleveradres binnen deze gemeenten dan wordt je bestelling gratis verzonden via Hurby. Deze bezorgservice levert jouw bestelling tot de deur af. Bestel je op woensdag, donderdag, vrijdag of zaterdag voor 14.00 dan wordt je bestelling diezelfde avond tussen 18.30-21.30 bij je bezorgd. Deze lokale bezorging is duurzaam, snel en charmant. 

Gebruik de code HURBY LOKAAL voor gratis verzending  binnen de gemeenten: Haarlem, Bloemendaal, Overveen, Aerdenhout, Heemstede. Het minimale bestelbedrag is € 15,-


PostNL

VERZENDKOSTEN NEDERLAND:

  • Brief zonder Track & Trace vanaf € 1,75
  • Brievenbuspost met Track & Trace € 3,-
  • Pakketpost met Track & Trace € 5,50
  • Gratis verzending vanaf € 75,-

​Ik verstuur de  pakketten binnen Nederland met PostNL/My Parcel met een Track & Trace. Je bestelling wordt door PostNL één keer aangeboden. Lukt het dan ook niet om je bestelling bij jou of je buren af te geven, dan wordt het pakket automatisch 7 dagen voor je op het dichtstbijzijnde PostNL-servicepunt bewaard.

Uiteraard ontvang je hiervan een melding, zodat je jouw pakket kunt afhalen op het moment dat dit jou schikt. Je kunt tijdens het bestelproces ook een Postlocatie als afleverpunt kiezen. Dan ook is het bewaartermijn 7 dagen. Mocht je het niet lukken om het pakket binnen dit termijn op te halen dan wordt het pakket teruggestuurd. Extra verzendkosten zijn dan voor eigen rekening.


​VERZENDKOSTEN BELGIË

  • Pakketpost met Track & Trace € 8,-
  • Gratis verzending € 100,-

Naar België worden alleen pakketten verstuurd, het is niet meer toegestaan om goederenzendingen per brief te versturen. De pakketten worden ook verstuurd via PostNL/My Parcel + track&trace.  Het pakket wordt ook éénmaal aangeboden. Lukt het niet om de bestelling bij je af te leveren dat wordt het pakket afgeleverd bij een dichtsbijzijnde afhaalcentrum. I.v.m het Coronavirus is het momenteel niet mogelijk om de bestelling op een Postpunt af te leveren.


Leveringstermijn:

Bestellingen worden zo spoedig mogelijk na ontvangst van de betaling in behandeling genomen. 

In de meeste gevallen wordt de bestelling binnen drie werkdagen bezorgd. Als je bestelling is verstuurd, ontvang je een e-mail met een bevestiging van de verzending. Ik kan echter geen exacte datum of tijdstip garanderen waarop een pakket wordt afgeleverd. Hou daarvoor je Track & Trace in de gaten. Het kan voorkomen dat het door jou bestelde product niet langer op voorraad is. Indien dit het geval is, informeer ik je hierover en laat ik weten wat de mogelijkheden zijn.

Betalen op factuur is tot onbepaalde tijd niet mogelijk!

Ik heb hiertoe besloten vanwege de financiële onzekerheid waar we allemaal mee te maken krijgen. Betalen op factuur wordt nog wel eens verward met op krediet kopen. Deze optie is voor onbepaalde tijd niet beschikbaar om misbruik en misverstanden te voorkomen. 

Levering op een ander adres:

Dit is mogelijk. Gedurende het bestelproces kun je een alternatief afleveradres opgeven ook een PostNL locatie. Als Europese webshop wordt verkoop aan een buitenlandse klant niet geweigerd. What's in a Bag leveringsgebied is Nederland, België en Duitsland. 

Ophalen in de winkel:   

Dit is natuurlijk de meest voordeligste keuze, je betaald namelijk geen verzendkosten. Je kunt tijdens het bestelproces kiezen voor direct betalen of voor BETALEN BIJ AFHALEN. Je bestelling wordt klaargezet in de winkel, deze kun je komen ophalen tijdens winkelopeningstijden. 

Je kunt bij What`s in a Bag veilig via de online kassa betalen middels deze betaalmethoden:

  • iDeal
  • Bancontact
  • PayPal
  • Vooraf overmaken, de betaalgegevens vind je in de orderbevestiging.
  • Tikkie, inmiddels een bekend betaalmiddel. Makkelijk, veilig en snelle manier van betalen. Via Whatsapp of mail ontvang je een betaallink die je direct kunt betalen. 
  • Betalen bij afhalen, bij afhalen in de winkel kun je contant of met pin betalen, hierbij betaal je natuurlijk geen verzendkosten.

Worden er ook kosten in rekening gebracht voor het betalen?

Betalingen via overschrijving en betalingen met iDeal zijn geheel gratis. Wil je via PayPal betalen, dan wordt 1,5% van het orderbedrag extra in rekening gebracht. Wil je via Bancontact/MisterCash betalen, dan wordt € 0,39 extra in rekening gebracht. 


Bij een internetbetaling komt veel kijken en er zijn meerdere partijen bij betrokken. Dus mocht je onverwachts problemen ondervinden, kijk dan eerst in onderstaande punten en probeer het eventueel nogmaals. Neem anders gerust even contact met mij op.

  • PayPal-betalingen lopen via je eigen PayPal-account. Je kunt direct controleren of het bedrag is afgeschreven.
  • iDeal-/MisterCash-betalingen worden direct afgeschreven. Je kunt ter controle altijd even inloggen bij je eigen bank. Wordt er niets afgeboekt, dan is er waarschijnlijk iets misgegaan.

Is het betalen bij What`s in a Bag veilig?


Betalen bij What`s in a Bag is uiteraard veilig. Je gegevens worden optimaal beschermd. Betalingen lopen via onze payment service provider Sisow of PayPal in een beveiligde https://-omgeving. 

 

© 2011 - 2020 What`s in a Bag | De inhoud, de dubbele bodem en veel emotionele bagage. | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel