VERZENDING EN BETAALMOGELIJKHEDEN

LET OP! VOOR ONBEPAALDE TIJD ZIJN DE VERZENDKOSTEN VERLAAGD!


Alle bestellingen worden verzonden met een track & Trace. Dit kan een brievenbuspakketje zijn of een groter pakket.  Bestel je tijdens winkelopeningstijden dan tracht ik je bestelling diezelfde dag nog te versturen. 

VERZENDDAGEN  

NEDERLAND

BELGIË + DUITSLAND

WOENSDAG
DONDERDAG
VRIJDAG
ZATERDAG
 
BRIEVENBUSPAKKET € 2,50
PAKKET T&T                   € 4,-


PAKKET T&T  € 6,-

  

GRATIS VERZENDING >€ 75,-GRATIS VERZENDING  > € 100,-

 

 

 

 

 

Het leveringsgebied van What's in a Bag is Nederland, België en Duitsland.

Bezorgen:

Ik verstuur de  pakketten binnen Nederland met Post NL/My Parcel + track&trace. Je bestelling wordt door PostNL één keer (per 17-10-2019) aangeboden. Lukt het dan ook niet om je bestelling bij jou of je buren af te geven, dan wordt het pakket automatisch 7 dagen ( per 1 september 2019) voor je op het dichtstbijzijnde PostNL-servicepunt bewaard.

Uiteraard ontvang je hiervan een melding, zodat je jouw pakket kunt afhalen op het moment dat dit jou schikt. Je kunt tijdens het bestelproces ook een Postlocatie als afleverpunt kiezen. Dan ook is het bewaartermijn 7 dagen. Mocht je het niet lukken om het pakket binnen dit termijn op te halen dan wordt het pakket teruggestuurd. Extra verzendkosten zijn dan voor eigen rekening.

Naar België worden alleen pakketten verstuurd, het is niet meer toegestaan om goederenzendingen per brief te versturen. De pakketten worden ook verstuurd via PostNL/My Parcel + track&trace.  Het pakket wordt ook éénmaal aangeboden. Lukt het niet om de bestelling bij je af te leveren dat wordt het pakket afgeleverd bij een dichtsbijzijnde afhaalcentrum. I.v.m het Coronavirus is het niet meer mogelijk om te bestelling op een Postpunt af te leveren.

Leveringstermijn:

Bestellingen worden zo spoedig mogelijk na ontvangst van de betaling in behandeling genomen. 

In de meeste gevallen wordt de bestelling binnen drie werkdagen bezorgd. Als je bestelling is verstuurd, ontvang je een e-mail met een bevestiging van de verzending. Ik kan echter geen exacte datum of tijdstip garanderen waarop een pakket wordt afgeleverd. Hou daarvoor je Track & Trace in de gaten. Het kan voorkomen dat het door jou bestelde product niet langer op voorraad is. Indien dit het geval is, informeer ik je hierover en laat ik weten wat de mogelijkheden zijn.

Betalen op factuur is tot onbepaalde tijd niet mogelijk!

Ik heb hiertoe besloten vanwege de financieële onzekerheid waar we allemaal mee te maken krijgen. Betalen op factuur wordt nog wel eens verward met op krediet kopen. Deze optie is voor onbepaalde tijd niet beschikbaar om misbruik en misverstanden te voorkomen. 

Betalingen op factuur:

Heb je een bestelling geplaats en gekozen voor de betaaloptie Betalen op factuur, dan wordt je bestelling verstuurd en is het betalingstermijn 7 dagen. Deze bestellingen worden altijd met een track & trace of aangetekend verstuurd. Achteraf betaling geschiedt binnen 7 dagen op het rekeningnummer o.v.v. het factuurnummer. Deze betaalgegevens worden meegestuurd bij de orderbevestiging. Betalen op factuur is mogelijk tot een bedrag van € 100,- bij hogere bedragen wordt een aanbetaling vereist. Na een 3e betalingsherinnering wordt het te innen bedrag overgeheveld naar een incassobureau en worden eventuele incassokosten doorberekend. 

Levering op een ander adres:

Dit is mogelijk. Gedurende het bestelproces kun je een alternatief afleveradres opgeven ook een PostNL locatie. Als Europese webshop wordt verkoop aan een buitenlandse klant niet geweigerd. What's in a Bag leveringsgebied is Nederland, België en Duitsland. 

Ophalen in de winkel:   De winkel is voor onbepaalde tijd gesloten. 

Bestellingen worden verstuurd. Woon je in Haarlem dan zijn er keuzes: op afspraak ophalen in de winkel of in overleg breng ik de bestelling bij je thuis. Hiervoor betaal je geen verzendkosten. 

Dit is natuurlijk de meest voordeligste keuze, je betaald namelijk geen verzendkosten. Je kunt tijdens het bestelproces kiezen voor OPHALEN EN BETALEN IN DE WINKEL. Je bestelling wordt klaargezet in de winkel, deze kun je komen ophalen tijdens winkelopeningstijden. De betaling geschiedt ook in de winkel, dit kan zowel contant als met de pin. Je kunt in de winkel ook met VISA betalen. 

Je kunt bij What`s in a Bag veilig via de online kassa betalen middels deze betaalmethoden:

  • iDeal
  • Bancontact
  • PayPal
  • Vooraf overmaken,

    op rekeningnummer o.v.v. het ordernummer. Deze gegevens worden ook meegestuurd bij de orderbevestiging. 
    IBAN: NL57ABNA0403149770
    BIC: ABNANL2A
    Ten name van: What's in a Bag
    Plaats: Haarlem

     
  • Betalen op factuur, achteraf betaling geschiedt binnen 7 dagen na ontvangst van bestelling. Het bedrag maak je over op het rekeningnummer o.v.v. het factuurnummer. De betaalgegevens worden meegestuurd bij de orderbevestiging. Betalen op factuur is mogelijk tot een bedrag van € 100,- bij hogere bedragen wordt een aanbetaling vereist. Na een 3e betalingsherinnering wordt het te innen bedrag overgeheveld naar een incassobureau en worden eventuele incassokosten doorberekend. 
  • Tikkie, inmiddels een bekend betaalmiddel. Makkelijk, veilig en snelle manier van betalen. Via Whatsapp of mail ontvang je een betaallink die je direct kunt betalen. 
  • Betalen bij afhalen, bij afhalen in de winkel kun je contant of met pin betalen, hierbij betaal je natuurlijk geen verzendkosten.

Worden er ook kosten in rekening gebracht voor het betalen?

Vooruitbetalingen via overschrijving en betalingen met iDeal zijn geheel gratis. Wil je via PayPal betalen, dan wordt 1,5% van het orderbedrag extra in rekening gebracht. Wil je via Bancontact/MisterCash betalen, dan wordt € 0,39 extra in rekening gebracht. 

Vragen over betalen via internet.

Bij een internetbetaling komt veel kijken en er zijn meerdere partijen bij betrokken. Dus mocht je onverwachts problemen ondervinden, kijk dan eerst in onderstaande punten en probeer het eventueel nogmaals. Neem anders gerust even contact met mij op.

  • PayPal-betalingen lopen via je eigen PayPal-account. Je kunt direct controleren of het bedrag is afgeschreven.
  • iDeal-/MisterCash-betalingen worden direct afgeschreven. Je kunt ter controle altijd even inloggen bij je eigen bank. Wordt er niets afgeboekt, dan is er waarschijnlijk iets misgegaan.

Is het betalen bij What`s in a Bag veilig?
Betalen bij What`s in a Bag is uiteraard veilig. Je gegevens worden optimaal beschermd. Betalingen lopen via onze payment service provider Sisow of PayPal in een beveiligde https://-omgeving. 

Ophalen en betalen in de winkel:

Dit is natuurlijk de meest voordeligste keuze, je betaald namelijk geen verzendkosten. Je kunt tijdens het bestelproces kiezen voor OPHALEN EN BETALEN IN DE WINKEL. Je bestelling wordt klaargezet in de winkel, deze kun je komen ophalen tijdens winkelopeningstijden. De betaling geschiedt in de winkel, dit kan zowel contant als met de pin. Je kunt in de winkel ook met VISA betalen

 

© 2011 - 2020 What`s in a Bag | De inhoud, de dubbele bodem en veel emotionele bagage. | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Optioneel: Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.